Prowadzisz własną firmę?

Jesteś pracownikiem, odpowiedzialnym za dokumentację?

Czy zdarza Ci się:

  • myśleć, że „papierów z roku na rok przybywa”?
  • poświęcać swój cenny czas na wyszukiwanie dokumentów?
  • odkładać na bliżej nieokreśloną przyszłość, działania zmierzające do uporządkowania firmowego archiwum?

Czy wiesz, że odpowiednio zaprojektowany proces obiegu dokumentów oraz ich archiwizacji, pozwoli Tobie i Twoim pracownikom zaoszczędzić:

CZAS

najcenniejszą walutę XXI wieku

PIENIĄDZE

które wydajesz na doposażanie firmowego archiwum lub outsourcing procesu archiwizacji i obiegu dokumentacji

MIEJSCE

które musisz przeznaczyć na przechowywanie dokumentów wykorzystywanych w bieżącej pracy oraz zarchiwizowanych

Nazywam się Malwina Angerman-Kowalska i jestem archiwistką, która pasjonuje się metodologią Lean.

Poza zamiłowaniem do ułatwiania życia, poprzez optymalizowanie procesów wszelakich, oraz porządku, w szczególności w dokumentach, posiadam kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu obiegiem dokumentacji oraz procesem archiwizacji w jednej z największych instytucji finansowych w Polsce.

Zapraszam do kontaktu pod adresem: kontakt@archiwazne.pl

Archiważna oferta dla ciebie

AUDYT

l

zidentyfikujemy typy dokumentów w Twojej firmie,

l

ustalimy konieczności przechowywania poszczególnych typów dokumentów,

W wyniku Audytu, otrzymasz ode mnie raport zawierający wszystkie powyższe informacje oraz rekomendacje, których prawidłowe wdrożenie pozwoli Ci ugryźć proces archiwizacji, nie tracąc przy tym zębów!
Zapytaj o cenę: kontakt@archiwazne.pl

prześledzimy drogę, którą pokonują dokumenty podlegające archiwizacji, w ramach realizacji pozostałych procesów w Twojej firmie,

zaprojektujemy, optymalny dla Twojej organizacji, model procesu archiwizacji dokumentów.

W wyniku Modelowania procesu archiwizacji, otrzymasz ode mnie mapę procesu wraz z opisem poszczególnych jego etapów oraz ról, przypisanych do ich realizacji.
Zapytaj o cenę: kontakt@archiwazne.pl

KONSULTACJE ON-LINE LUB U KLIENTA

Ilość spotkań ustalimy indywidualnie. Jedno spotkanie trwa 60 min.

Przed spotkaniem, poproszę Cię o wypełnienie krótkiego kwestionariusza, który pozwoli mi lepiej poznać Twoją sytuację oraz potrzeby związane z obiegiem i archiwizacją dokumentów.
W trakcie spotkania omówimy obecny stan procesu obiegu dokumentów i/lub archiwizacji w Twojej firmie oraz porozmawiamy o możliwościach jego usprawnienia.

W wyniku Konsultacji, otrzymasz ode mnie notatki ze spotkania oraz rekomendacje dotyczące dalszych działań, które możesz wprowadzić samodzielnie lub we współpracy ze mną.
Zapytaj o cenę: kontakt@archiwazne.pl